Sitemizde şuan toplam 4637 film bulunmaktadır.

Monte Carlo (2011)

6
( Yüksek Kalite ) PlusOpenRapidClipMolyOkruYorum yap
18.735
FILM BILGILERI 6 sene önce eklendi
Monte Carlo (2011)

Monte Carlo izle, Monte Carlo full izle, Monte Carlo hd izle, Monte Carlo türkçe dublaj izle, Kendilerini süper zengin göstererek zengin erkek avına çıkan dört kafadar kadın bir süre sonra dört erkek ile tanışır. Kendi kazdıkları kuyuya düştüklerinden habersizlerdir. Erkeklerde onlarla aynı zihniyete sahip kişilerdir.

Tür: En İyi, Gençlik, İmdb 7+, Komedi, Macera, Romantik Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı

Yapım: 2011

IMDB Puanı: 7.1

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Monte Carlo (2011)” filminde 30 Yorum bulunuyor.
  1. Selena. Gomez - 3 sene önce demiş ki:

    İ love you selena gomez

  2. Hilal - 3 sene önce demiş ki:

    Eh yani

  3. Hilal - 3 sene önce demiş ki:

    Ya ben izleyeceğim şu an 100cg internetim var ama yükleniyor sinir film ??

  4. Hasret hasret - 3 sene önce demiş ki:

    Çok donuyor sinirimi bozdu

  5. hey tatlı - 4 sene önce demiş ki:

    film süper ama çok donuyo ve kasıyo doğru dürüst izleyemedim

  6. muhteşeeemooo - 4 sene önce demiş ki:

    muhteşem

  7. snane - 5 sene önce demiş ki:

    site berbat.dizi super bonjuor madam

  8. selena gomez - 5 sene önce demiş ki:

    bu filim bi harika dün hepsini bugün hepsini izledim. ben hayatta böyle güzel filim görmedim

    • ramazan bilgin - 5 sene önce demiş ki:

      admin bu filim donup donup duruyor

    • yalan - 5 sene önce demiş ki:

      bence o sahde selena gomez :d

  9. Ece - 5 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar bu filmimi izleyeyim yoksa Waverly büyücüleri ni mi

  10. Ayça - 5 sene önce demiş ki:

    Film çok güzeldi. Zaten Selena Gomez’in oynadığı bütün filmler harika oluyor. Tavsiye ederim.

  11. mine styoessel - 5 sene önce demiş ki:

    Cok guzel bir film cok beyendim

  12. see - 5 sene önce demiş ki:

    bakın arkadaşlar yeni turkce öhrendim hepınıze tesekur eder.ve sevdığınız için beni ederim tesskkur

  13. öykü styles - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film bayıldım herkese tavsiye ederim D:

  14. selenator - 6 sene önce demiş ki:

    harika bir film selena’nın olduğu bütün filmler harika 🙂

  15. selly - 6 sene önce demiş ki:

    PERFECT

  16. selenatörcü - 6 sene önce demiş ki:

    harika bir film ya selena gomezin filmleri muhteşem

  17. yorumcu - 6 sene önce demiş ki:

    ve herkeze bu flimi seyretmesini rica ederim

  18. yorumcu - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel flim tabi selena gomez olunca daha güzel olmuş tam benlik flim

  19. BU film bii harika - 6 sene önce demiş ki:

    Yeap!
    Bu film bi harika dostum… 😀 😀 😀

  20. selenamgomezinhayranıgizliiii - 6 sene önce demiş ki:

    çokkkkkk güzellllll lannnnn selenatorlere tavsiye ederim selena senide çok sewiyorummm inşallah bnde senin gibi olurummm

  21. alev - 6 sene önce demiş ki:

    bu film çok güzel tüm selrnatorslara tavsiye ederim bu filmi kesinlikle izlesinler selena gomez seni çok çok seviyorum <3

  22. oxygen - 6 sene önce demiş ki:

    izleyecek olanlara konuyu özetliyim..Selena’nın ikizi benzerliğinde zengin bi kız var..Selena onun yerine geçerek,arkadaşlarıyla lüks içinde bir tatil geçirmeye çalışır ve her biri aşık olacakları bir erkekle tanışır..blah blah blah..pek akıcı bi film sayılmaz.Hilary Duff’ın Roma’da geçen bi filmiyle benzerlik gösterio ama o çok daha güzeldi..İlla da Selena izliycem diyenler; “prenses koruma programı” bundan güzel..

  23. zehra - 6 sene önce demiş ki:

    süper

  24. selena gomezci - 6 sene önce demiş ki:

    selena gomezi cok seviyorum cok harika filmi izledim cok güzel sizede öneririm mutlaka izleyin selena gomez cok güzel

  25. BELİEBER - 6 sene önce demiş ki:

    harika ve cok mantıklı bir diziydi, herkeze tavsıye ederım (:

  26. demet özdemir - 6 sene önce demiş ki:

    ya konusu ne bunun

  27. dakota gomez - 6 sene önce demiş ki:

    perfect PERFECT perfect
    selena is my life 🙂

  28. selly gomez - 7 sene önce demiş ki:

    selena gomez seni çok seviyorum tüm filmlerini izledim…
    çok güzel bir rol modelisin,,,veee çooook ta güze